Josefin | Harry Potter and the order of the Phoenix



Gissa vad jag har fått tag i? Ni behöver nog inte gissa fresten.. Det är nog ganska uppenbart att jag menar filmen över.. ^^'
Som ni kanske minns, så skrev jag ju lite om den här Harry Potter boken som jag så gärna ville läsa i, igår. Ni som inte minns kan klicka här för att komma dit. ^^<3

Iallafall,
så har jag jätte gärna velat se filmen och igår visade sig att Matildas lillasyster hade just precis den filmen, som jag letat efter. Så snäll som hennes syrra var, så fick jag låna hem den.
Jag vet att jag är grymt efter med Harry Potter, och filmerna.. Men jag har inte velat se någon av filmerna förens jag läst böckerna, och nu när jag snart har slukat Harry potter och Fenixorden så längtar jag som bara den tills jag ska få se den här hemma. Hade tänkt att se den på fredag, i lugn och ro. Tycker att det ska bli väldigt intressant och se hur de har gjort 1000 sidor bok till 132 minuter film, hoppas bara att de har lyckats få med mina favoritbitar.. :D ♥

Ha det bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback