Josefin | Nypon


Stäng copyright på våra bilder!

Hej läsare! Har inte hört av mig på någon dag, så tänkte att det kunde kanske passa nu? ;)

Började ju i skolan efter Jullovet igår, och nu är vi i full gång med läxor och annat.. Usch, lärarna på min skola vet nog inte riktigt vad en "mjukstart" är..

Ajja, sitter och funderar på vad jag ska göra, har ett par läxor till imorgon, men även en spännande Harry Potter bok som ligger cirkus 10 centimeter från mina fötter.. hehe, Harry Potter boken tilltalar mig mest heelt klart, jag läser hellre om hans skumma problem än löser mina egna. ;D

Kanske blir ett till inlägg om en stund! Om inte, så får ni ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback