Tove | Vintage Computer


Bilden är målad av mig (Tove) strängt copyright!

Hej hej,
Idag så var det min första skoldag detta året! Dessutom så var det första skoldagen i min nya skola! Skolan är super fin och helt gigiantisk! Dock var det super svårt att hitta alla de olika rummen. Gympasalen är enorm, två hela basketplaner i en lokal! Tyvärr var lärarna precis som vanligt. Mr.Gray, min historie lärare är nog en av de läskigaste människorna jag någosin träffat. Här kommer en liten dialog ifrån klassen idag, jag kör den på engelska eftersom den är bäst då;

-Well, Ally could you please tell us what the word embarrassed means?
-Ehh, it's like.... well it's when you.. eehh
-Ally, ally, ally... Insted of making it so complecated you could've just told us that it was in the state your in now! When you feel; like a loserhuman, stupid or just extremely unintellegent!


Haha, kanske är svårt för er att fatta men jag kan säga att hon var illröd i ansiktet och skiträdd!

//Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback