Tove | Retro Radio


Bilden är målad av mig (Tove), strängt copyright!

Hej hej,
första riktiga inlägget ifrån mig! Äntligen. Som Josefin skrev i ett inlägg så har jag varit i London, men nu är jag tillbaka i Hamburg (Tyskland). Jag kom hem rätt så sent idag så jag ahr mest suttit och lekt med photoshop. Jag gjorde radion som ni ser där ovanför alldeles nyss. Den tog mig nog runt en timme att göra. Jag började även på en liten rolig sak till Josse får se om det blir något x) Förutom det så har jag tittat på film med min mamma och pappa.

För er som kanske lagt märke till att jag skrivit detta inlägg hyffsat sent nu när det är skoldag imorrn så beror det på att jag inte har skola imorrn! Wooow, i know! Jag har redan haft ett ovanligt långt jullov (4 veckor) men det berodde på att min skola ska flytta, alltså vi ska få en ny byggd skola istället för den nästan nybyggda vi hade nu x) Dom har tydligen haft problem med elen och därför blev skolstarten framskjuten till onsdag! Så nu ska jag ägna dessa sista dagar av frihet till att photoshoppa och fotografera. Vi får se hur det går. Nu ska jag gå och lägga!

//Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback