Tove | Franska prov & photoshop träning


Bilden är tagen av mig (Tove), med hjälp ifrån Josefin..

Hej hej,

jag sitter hemma och tycker synd om alla er som är i skolan. Eller egentligen inte... x) Idag har jag inte gjort mkt, endast packat upp mina saker, övat inför mitt mega stora historia prov och photoshoppat. Idag gjorde jag en vintage mac dator. Lägger kanske upp den senare. Nu ska jag nog fortsätta att öva inför franska provet och sedan ska jag se om jag kan göra klart överraskningen till Josefin. Självklart ska jag lägga upp den när jag är klar. Ha det bra!

//Tove

PS, ögat ni ser det fotade jag tillsammans med Josefin förra veckan. Det är seriöst skitsvårt att få en häst stå stilla tillräckligt länge för att man ska kunna få chansen till en när bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback