Tänk vad man kan hitta i bokhyllor..


Hej bloggläsare!
alltså titta vad jag hittade i min bokhylla i eftermiddags!
Jag skulle gå igenom/slänga lite grejjer ur en bokhylla som står här hemma, och vad hittar jag? Jo en liten inplastad dvd skiva med ett par bilder från julen 2000.
Har aldrig sett dessa bilderna för, och tänkte att det kanske kunde vara kul för er att se hur jag såg ut när jag var liten? ;)

                                                                       Är jag mig lik? :))

Kommentarer
Postat av: julia

supersöt =D

2010-01-09 @ 09:23:05
URL: http://jjuliaborg.blogg.se/
Postat av: Matti

haha nawww gud vad gullig<333 du är jätte lik! (:

2010-01-12 @ 07:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback