Kanske jag ska önska mig något av detta i födelsedagspresent..?

Har rotat runt lite på internet efter grejjer som jag kan önska mig i födelsedagspresent, haha fyller faktiskt år ganska snart ju :)
Jag är mest kär i hörlurarna, superfina, och jag behöver ett par nya ^^.
Jag önskar mig såklart massa andra grejjer med, men de finns inte att köpa på internet.. eller? *får leta lite mer*


1. Ett namnhalsband i silver, fast såklart så ska det stå "Josefin" på det. (Finns att köpa här)
2. Harry Potter och halvblodsprinsen DVD, (finns att köpa här)
3. New Moon DVD har inte kommit ut än men iaf ;) (Finns att boka här)
4. Paul Frank Hörlurar (Finns att köpa här)

Kram/ Josefin


Kommentarer
Postat av: julia. :)

Hörlurarna var snygga :D

2010-01-29 @ 15:07:54
URL: http://jjuliaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback