Josefins Avatar?


Foto: Tove | Redigering: Tove

Take a look at my avatar!
Haha, nä jag skojjade bara, men vad tycker ni? Jag tyckte att Tove gjorde ett grymt bra jobb här, har själv försökt mig på att göra en avatar i photoshop, och det är inte det lättaste (;

Idag var jag och mamma ute på stan och letade efter grejer till mitt rum, såsom kuddar, täcken och sånt..
Vi kollade också på målarfärg. Vill ha någon härlig blå på vägen. Har haft grönt hur länge som helst (min favvo-färg ;)) men när jag var liten hade jag faktiskt barbie-rosa vägar ^^'
Men men, jag hittade ett par snygga färger så jag har tagit med lite "prov-lappar" hem för jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken nyans det ska vara..

Sen var jag en snabb sväng hemma hos min mormor, övade på att spela piano och fikade. ♥Vad kul att ni uppskattade min tutorial ;) Kommer kanske en ny imorrn!

kram! / Josse


Kommentarer
Postat av: julia. :)

Fin den blev (:

2010-02-01 @ 14:11:31
URL: http://jjuliaborg.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

Nu är finalisterna av Veckans blogg publicerade!

Kika in för att se om du är en av dom :)

Hoppas allt är bra!

/ Zandra :)

2010-02-01 @ 15:27:55
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback