Josefin - Fotboll hela helgen


Copyright på bilden!

Detta inlägget får bli ett tecken på liv, ja jag lever, men jag är osäker på om Tove gör det ^^'

Nä skojja, det är klart att hon gör, (Ett smakprov på världens tråkigaste humör som jag har) hon har säkert annat för sig bara.
Men det blev ingen bloggning igår, jag var trött, och tv;en frestade med bra program och chips.. Ni fattar? :)
Fredagsmyset kom före heltenkelt.

I helgen är det fotboll som står på schemat. En turnering idag (Lördag) och en imorgon. usch, är inte alls sugen. Känns inte riktigt som att jag kommer att hjälpa laget så mycket, pga av att min kondition suger, och att på mina senaste träningar har jag varit A-S-K-A-S-S. Men man vet aldrig, ni kan kanske hålla tummarna för oss?

Tänkte lägga upp några inlägg nu på morgonen så ni har något att läsa medans jag är borta. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback