Josefin - Ajj..


Bilden är lånad härifrån, sen är det jag som lagt till texten ;)

Nu är min mun fylld med.. plåt?
igår var jag nämligen hos tandläkaren och satte in tandställningen på underkäken, och jag som nyss hade börjat vänja mig (t.o.m börjat trvias) med tandställningen som jag redan har i överkäken, usch nu börjar det hela om igen, det gör så j'vla ont så det går inte att beskriva.. De spände in den övre så nu har jag ont i hela munnen, + att det spänner i huvudet. 
Jag kan knappt äta någonting, så jag antar att jag får leva på soppa och filmjölk den närmsta veckan, uew. x_x'
..Och till råga på allt har jag blivit superförkyld, så jag kan knappt sova om nätterna och allt annat tråkigt som kommer med förkylningar. 
Nu hoppas jag bara att de närmaste 2½-åren kommer att gå fort så jag slipper den här skiten. ^^

Någon av våra läsare som också har/ska få tandställning? :)

Aja, nu är det slut klagat, kram på er! /Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback