Info om Tove


Snabbinfo:
                                                            

Namn: Tove
Ålder: 14 (född 1995)
Bor: I Hamburg (vi har kvar vårt hus i Sverige dock)
Familj: Mamma, Pappa & Syster
Intressen: Handboll, Foto, photoshop & musik

Tove heter då jag och jag som sagt 14 år gammal (för tillfället). Sedan Augusti 2008 har jag bott i staden Hamburg, Tyskland, tillsammans med min familj. Jag går på en internationell skola vilket betyder att all undervisning är på Engelska. Sedan ungefär ett år tillbaka har jag fotat en hel del med min pappas kamera, som han "typ" har gett mig. Photoshop är mitt absoluta favorit program och jag andvänder det flitigt, och har lärt mig grunderna plus en massa andra andvändbara knep som är till god hjälp när jag redigerar bilder. När jag inte fotar eller sitter i photoshop spelar jag piano eller tecknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback