Tove | Om ni undrar


Bilden är gjord av mig (Tove) i photoshop och adobe illustrator.

Hej! Om ni någonsin undrat vad jag gör när jag har tråkigt (har ni säkert inte, men endå) såkan jag meddela att jag gör en hel del tokiga grejer som att måla bilder som denna ovan. Haha, det är uppenbarligen något som inte är normalt med mig. Aja, tänkte att kanske någon av er faktiskt var intresserad av detta men kanske inte. Det kommer nog bli lite mer inlägg med roliga bilder dom kommande dagarna för jag känner mig väldigt "inspirerad" och då kan jag meddela att det inte bara är frukter som inspirerar mig utan även grönskaker! Näe, nu skämta jag. Jag får se vad det blir för bilder. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: ericaandersson-FOTOBLOGG

värsta coolt ritat ju:)

2010-02-06 @ 12:52:52
URL: http://jobbiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback