Tove | Kissemisse, kisse-misse eller kisse misse?


Bilden är målad av mig (Tove) i photoshop och adobe illustrator ©

Haha, ju fler sådana här bilder jag gör desto mer patetisk känner jag mig! Jag blev inte alls nöjd med denna bilden, den blev lite tråkig. Jag behöver verkligen komma på något mindre konstigt motiv, fast en katt är väll inte så konstigt (eller?). Ignorera "lille katt" jag tyckte bara bilden såg så tom ut så jag bestämde mig för att skriva något och av någon anledning blev det lille katt.
När jag skulle skriva rubriken för detta inlägget blev jag lite kluven för jag visste inte om man skrev kissemisse, kisse-misse eller kisse misse så jag googlade det och fick upp flera olika svar. Störigt! Någon av er som vet?

EDIT: Glömde skriva att jag planerar att göra en bakgrund till bilden så fort jag kommit på hur den ska se ut. Några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback