Tove | Ice cream


Bilden är gjord av mig (Tove) i photohop och adobe illustrator ©.

Hej! Eftersom Josefin är sjuk och verkar inte kunna updatera bloggen så antar jag att jag får updatera extra mycket (vilket jag verkligen inte är bra på). Jag kom nyss hem ifrån en heldag med mina vänner; Aleksy (USA), Jaquelin (Sverige), Ally (USA), Rebekah (Skottland), Katie (USA) och Taya (Ryssland). Vi gick mest runt i stan och tittade på olika saker. Rättså kul men det blev lite "stirrigt" då och då för Rebekah och Taya kan bli etremt hyperaktiva när dom är tillsammans!
Bilden ovan gjorde jag igår när jag och Saga (min syster) var ensamma hemma för att våra föräldrar var på fest hos grannarna. Saga är så himla osocial så hon ville bara sitta i sitt rum och kolla på gossip girl. Tråkigt. Aja, men jag hade kul med denna bilden så det gjorde ju inte så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback