Josefin - Såå typiskt mig..


Bilden är så typiskt mig. Kan inte bli fotade utan att jag gör någon konstig min, som på den här bilden - gjorde jag en "ap-min", tyvärr får ni inte se den ordentligt ;)) Jag ser lite smått tjock ut på bilden, (jag hoppas att det är för att bilden är tagen uppifrån) och iklädd min storebrors flip-flopps, och gamla mjukisbyxor.. Charmigt ;)

Har precis ätit en mumsig middag, och nu sitter jag här frisk som en nötkärna!
Är lite irreterad. På hela förra veckan hade vi ingen läxa i skolan, eller jo kanske en. Den här veckan har vi 3 läxor, ett prov och ett läxförhör. Och det bara måndag.. Imorgon lär man väl få änne en. 
Aja, man får väl längta lite till sportlovet eller nått.. ♥

 

Ska försöka pressa in lite franska i huvudet på mig nu,

kram!


Kommentarer
Postat av: sofia

hej:)

har frågestund på bloggen - passa på att ställa dina frågor. jag svarar på allt :) kram sofia

2010-02-08 @ 20:27:45
URL: http://dho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback