Josefin - En bild



                                                                           Bild: Josefin (jag!) Sträng ©

Ni minns teckningen som jag ritade för ett par dagar sen? Jo jag fortsatte lite på den, fick lite hjälp med linjerna av Tove (Eftersom min ritplatta är så kass så att den inte borde få kallas ritplatta xD) och sen så fyllde jag i med färg i photoshop. Blev faktiskt ganska nöjd med resultatet. Den är inte perfekt, jag kunde lagt ner mer tid på skuggningen, och handen var ju inte speciallt snyggt gjord, men bilden i helhet är mycket bättre än den bilden jag gjorde var drygt en månad sen.

Så, vad tycker ni? :)

/ Josse

Kommentarer
Postat av: julia. :)

Du ritar superfint! :D

den blev jättefin^^

2010-02-03 @ 18:52:25
URL: http://jjuliaborg.blogg.se/
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

oj vad duktig du är och vilken häftig header du hade!

2010-02-03 @ 19:37:36
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback